Energi

Dålig dag slutade i topp. Va så jäkla down på förmiddagen. Städade, tvättade, lyssnade på Lars Winnerbäck och tyckte mest synd om mig själv.
Tog med Wilma på kursen idag och passade på att åka ner lite tidigare och träna lite...med betoning på LITE. Vi körde nåt moment och sen lekte vi jätte länge :)
Wilma var med på kursen en kortis och visade lite fot...så kul när hon får glänsa lite :P
Efter kursen körde vi en kort träning igen sen åkte vi hem.
Hur som helst så är saken den att även om dagen varit piss så efter en kurs eller träning så är energiförådet fyllt. Har så jäkla roligt med alla kursare och jag blir så glad när alla är så duktiga.

Måste nog bli lite noggrannare med min träningsplanering. Märker på Wilma att hon blir lite förvirrad när jag inte är 100 på vad vi ska göra (eeh konstigt...?) Behöver nästan skriva ner en ordentlig planering VAD vi ska träna och HUR vi ska lägga upp det...är dålig på det där

Kolla in den här bilden på snuttan när hon var 6 dagar gammal. Då visste varken hon eller jag om vilket super team vi två skulle bli


Hopp över hinder idag på Önsta



Wilma tar ärovarv efter belöning för ett snyggt ställande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0