Joggingrunda

Jag, mattias och hundarna tog en sväng i spåret. Träningsnördarna Mattias och Wilma sprang före och jag och Roscoe (gamlingen och latmasken) sprang efter. Roscoe drog som en galning när Mattias och Wilma sprang före. Dom passade dessutom på att ta två varv medans vi nöjde oss med ett :)
Kom en kille med två typ staff hundar när vi stog och väntade på Mattias. En av hundarna hade stackel...huvva, stackars hund. Skulle vilja sätta en stackel på känsliga delar på ägaren och se hur skönt han tycker det är...IDIOT!
Synd att jag inte tog kort på snubben så kunde jag hängt ut honom som djurplågare...

Stackel...ser inte så skönt ut

Roscoe drar som en galning. Han som inte ens känns i kopplet annars


Efter vårat varv står han trånande och väntar på husse


Och här spräcker långlöparna mållinjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0