Piss dag

Åkte till Önsta och träna idag...det gick åt helvete. Planen va blöt, det blåste så sjukt så konerna och targeten blåste iväg, min latte blåste omkull och spilldes ut. Jävla skit koner, måste verkligen köpa nya.
Apport hade Wilma tydligen HELT glömt bort hur man gjorde. Funkar hur bra som helst annars men idag sprang hon och börja nosa nån annan stans när jag kastat apporten, sen ville hon inte ens springa iväg utan fick för sig att det var nån slags ögonkontakt vi sysslade med %¤&¤#%¤#¤#
Inte blev det bättre av att jag kände att jag blev mer och mer irriterad över att hon fått hjärnsläpp. Var även irriterad och övertygad om att det var Mattias fel att det gick så dåligt eftersom han gått lååång promenad precis innan (sa åt honom att ta en snabbis) och han hade dessutom försökt sig på "lite träning" som han själv kallade det i form av läggande hit och dit, fotgående med klapp på benet och och ta-tag-i-rumpan-och-flytta-hunden-rätt vid snea sättanden...ännu mer %""%)/&¤##"¤&%//&¤#//&¤*
Vi körde ett sitt och ett ligg, sen åkte vi hem.

Nu har jag skrivit av mis så jag kan glömma den här dagen och gå vidare. Imorgon är en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0