Vår

Jag måste väl som alla andra skriva om hur skönt det är med vår och att snön försvinner....jo det är faktiskt skönt. Längtar iofs mer tills den riktiga värmen kommer så det blir lite mer seriös träning igen. Har inte tränat ett enda klass 2 moment på hela vintern. Debuten i klass 2 lär nog dröja ett tag.
Har kommit på att det är just det som är nackdelen med korthåriga hundar...vinter träning. Eftersom Wilma varken ligger eller sitter eller knappt står still när det är kallt så blir det inte mycket till träning. Har tyvärr ingen inomhus hall att vara i heller.
Mycket snart kan vi dessutom plocka fram klövar och blod ur frysen och spåra lite igen. Roscoe ska få debutera lite i viltspår hade jag tänkt.

Såg just på statistiken att igår hade jag hela 9 stycken besökare på bloggen men de 9 hade tittat på bloggen 42ggr!!!! Hmmm...man kan undra VEM som är så nyfiken å vill kolla bloggen om och om igen. Bäst jag lägger ut lite nya bilder så mina trogna läsare har något att förkovra sig i.
Evelina...det är ditt fel att blogghelvetet ser för jävligt ut

Bilder från dagens promenad på Löga med Lotta och Hedda. Wilma haltar på bakbenet så Roscoe fick till sin stora glädje lite ensamtid med matte.

Kommentarer
Postat av: Annica

Visst är våren efterlängtad, värmen kommer ska du se ;-) Klövar och blod ska snart fram här också, så fort jag är klar med utbildningen :-) Håll tummarna i helgen!

2011-03-29 @ 09:20:40
URL: http://chipncharms.cybersite.se/
Postat av: ewelina

Förlåt.. men du får se till att logga in på msn så jag kan skicka bild helvetet!

2011-04-02 @ 19:40:24
URL: http://BEBBO.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0